poniedziałek, 13 marca 2017

BRAK AKCEPTACJI WŚRÓD RÓWIEŚNIKÓW - byłam osobą która nie miała przyjaciół

Brak akceptacji wśród rówieśników.. Temat tabu. W codziennym życiu możemy widzieć takie osoby, lub nawet nią być.. Czytaj dalej!

   Zacznijmy od tego że sama byłam osobą która krótko mówiąc nie miała przyjaciół w najbliższym gronie osób - szkoła. Ok, można kogoś nie lubić ale to nie jest powód żeby od razu ją obgadywać czy nękać.. Postawmy się w odwrotnej sytuacji, gdzie Ty jesteś taką osobą która nie ma nikogo komu może się zwierzyć, porozmawiać od serca. Dziwne prawda ? to teraz pomyśl jak mogą czuć się te osoby.. Na pewno jest im przykro..


     Nawiązuję tutaj do tego żeby zaakceptować innych takimi jacy są. Żeby nikt się nie zmieniał żeby przypodobać się środowisku, żeby po prostu być sobą niezależnie gdzie jesteśmy w szkole, w domu czy na podwórku. Osoba nękana przez rówieśników niechętnie rozmawia z innymi, często jest zamknięta w sobie, czasami miewa depresje (w skrajnych przypadkach). Zbliżyć się do takiej osoby jest trudno, przyznam to ja bo sama próbowałam się zaprzyjaźnić z ''odrzutkiem klasowym'' na szczęście udało mi się zdobyć jej zaufanie (tak przynajmniej myślę). Pomagam jej, czasami nawet bronię.. Myślę że to jest normalne zachowanie - pomagać innym w trudnych sytuacjach tym bardziej że wie się jak to jest..


Mam nadzieję że to co przeczytałeś (aś) chociaż trochę do Ciebie przemówiło i wziąłeś sobie do serca.

A teraz wpadaj na :

Snapchat - ladynatixcx

                                                                                                               Natalia <3


10 komentarzy:

  1. Bardzo dotkliwe post, akceptacja jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach, zgadzam się z tobą w stu chyba procentach

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, z tym zjawiskiem nie wygrasz :(
    Zawsze znajdą się osoby, które uwielbiają dokuczać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przykre musi być jeśli nie jest się akceptowanym, przecież te osoby wcale nie są gorsze i fajnie się z nimi gada. Nie rozumiem dlaczego niektórzy lubią wyśmiewać innych

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama przez długi czas miałam z tym problem. Nie akceptowali mnie, ponieważ byłam inna. Nosilam okulary, szybciej dostalam kształtów niż reszta Dziewczyn, albo miałam inne zainteresowania, które nadal są mi bliskie sercu. Z biegiem lat spotkałam ludzi, którzy podzielili ze mną zainteresowania albo mieliśmy podobne charaktery lub poglądy.

    Wydaje mi się, że takie zachowania to bardziej nacisk ze strony otocznia i różnorodności charakterów oraz dojrzałości wieku. Z biegiem lat i doświadczeń życiowych ludzie dojrzeja i zmieniają się i otoczenie w których przebywaja.

    Jeśli lubisz blogi fotograficzne to zapraszam so siebie http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje,obecnie wiele osób jest wyśmiewanych, może to z zazdrości może z głupoty. Ale pamiętaj nie poddawaj się, pokaż im co potrafisz!!! Bądź sobą, to najważniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd pamiętam byłam takim wyrzutkiem, bo byłam inna, dziwna. W podstawówce mi dokuczali przez wygląd. Aż zmieniłam się diametralnie, że czasem ludziom opada kopara. Nawet teraz jestem na uboczu klasy, ale to już na własną prośbę. Nie chcę integrować się z według mnie głupimi ludźmi. Tylko mi humor popsują swoją paplaniną. Być sobą to podstawa, dzięki temu znalazłam wspaniałego mężczyznę, z którym jestem szczęśliwa - to rekompensata za to wszystkie samotne lata. :v

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest przykre :/ ale nie można się poddawać. Kiedyś w końcu będzie lepiej. Tych, którzy nas nie akceptują nie da się zmienić, a najważniejsze to być sobą

    OdpowiedzUsuń
  8. Po mimo że uwielbiam przebywać sama, takie zachowanie jest straszne. Zawszę staram się dla wszystkich być miła i wszystkich angażować bo takie uczucie odrzucenia jest mi bardzo znane. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń