poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Casual on first session

Hejka! Wiem że dawno nie było takich postów, więc jak jesteście ciekawi co mam wam do pokazania to zapraszam.
Na moją pierwszą sesję fotograficzną nie  wiedziałam co założyć.. Ubiór za bardzo nie mógł rzucać się w oczy, ponieważ to były zdjęcia do mojego portfolio. Na początku miałam ubrać sukienkę ale razem z fotografem uznaliśmy że jest zbyt zimno. Więc postawiłam na klasykę, wybrałam białe spodnie, czarny golf i kolorowy sweter.. Sesja mi się bardzo podobała, mimo że było strasznie zimno :D jak na pierwszy raz wydaje mi się że poszło mi dobrze ponieważ mam już zaplanowaną kolejną... :)
Poniżej macie kilka zdjęć. Zapraszam do komentowania i do następnego! ;)
Photo by Dariusz Pellowski
PHOTO BY DARIUSZ PELLOWSKI 
Zapraszam na facebooka ! ---> NM https://www.facebook.com/maliszewskya/

22 komentarze:

  1. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Jeśli chcesz odwiedz i mój .

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  2. Było warto bo efekt sesji jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę figury, zazdroszczę sesji, współczuję osobie, która prała spodnie hah! Jak na pierwszy raz to efekt bardzo fajny, chętnie poczytam więcej takich postów. :)
    PS: Całość lepiej by się prezentowała gdyby tekst był wyjustowany, a zdjęcia jednakowej wielkości (ustawiony rozmiar oryginalny) i wyśrodkowane. Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu sukcesów na każdej płaszczyźnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pranie spodni przypadło mojej mamie! hahah dziękuję kochana za miłe słowa i za drobną uwagę. Następnym razem napewno skorzystam z twojej rady :*

      Usuń
  4. Ogólnie bardzo fajnie wyszła ta sesja. Świetna figura.
    Zapraszam do mnie: http://majestatyczniee.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja bardzo ładnie Wam wyszła, ale zadbaj o interpunkcję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i napewno się postaram następnym razem :))

      Usuń
  6. Sesja wyszła bardzo fajnie. Cieszę się że dobrze się przy niej bawiłaś :) Czekam na kolejne sesje. Powodzenia w tworzeniu kolejnych postów.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i ładna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w koku :) niektóre zdjęcia całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, kiedyś preferowałam golfy, obecnie nie lubię ich... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jest zimno, to najlepiej robić zdjęcia w studio ;)
    Jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam :)
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie . Śliczna z ciebie dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń